lunes, 3 de octubre de 2016

PASSEN ELS DIES ...

Els dies passen i poc a poc vaig agafant el ritme. Sempre hi ha coses per fer i el mes important es l'organització. Prioritzar les feines es primordial. Tambe crec que es important donar prioritat de pass a les emocions. I es que estic aprenent moltes coses d'un dels meus alunes. Veu la vida des d'una cadira de rodes i amb unes limitacions que m'agradaria que poc a poc fossin menors. Encara ens estam coneixent pero ja m'ha ensenyat moltes coses. Segur que mes que no jo a ell. El divendres vam fer el sopar de benvinguda dels nous i vaig gaudir de la companyia amb els companys. Un soparingo rialles i xerrades. Per acabar la dinamica de la trola jjejeje. pero sobretot molt bon rollo tot el temps. AIXO ES EL MES IMPORTANT.

No hay comentarios:

Publicar un comentario